19 Eylül 2012 Çarşamba

23 EYLUL PAZARTESİ

Zeynep Hanım'ın doğum günü...Şimdiden doğum günüm sebebiyle ufak tefek sürprizlerle beni mutlu eden arkadaşlarıma ve gizli sevenlerime teşekkürler ederim.Özellikle sevgili Cem'e.....
farketmiyorum zannetmeyin sakın.....




    ************************************



Doğum günü kutlamalarını, ben açıkça söylemek gerekirse biraz sosyetik bir davranış olarak görüyorum.Böyle bir özel yazıyı ilk kez ve muhtemelen  de son kez yazmaya karar verdim.



************************************


Hayatımda hiçbirşeyi tereyağından kıl çeker gibi kolayca elde edemedim maalesef....hep zorlu mücadelelerle tırnaklarımla kazıyarak.....hayat mücadelemde her zaman yanımda olan en büyük destekçim Annem olmuştur...Kendisine her daim müteşekkirim....


*******************************************

Matematik dersleri sayesinde şimdi herşeyim var ...Yapmak isteyip te yapamadığım hiçbirşey yok....
ne mutlu bana....Öğrencilerim yetiştirirken de aynen kendim gibi mücadeleci,mukavemetli ve güçlü olmaları için özen gösteriyorum..
                                                                                     
                                                                                            


                                                                                                          sevgilerimle

                                                                             Zeynep

Hiç yorum yok: