20 Kasım 2012 Salı

BENİ HATIRLADIN MI ?






   Yıllar sonra bir ilkokul arkadaşımla facebook' ta karşılaştık..İşte beni çok duygulandıran ve ilkokul yıllarıma götüren bir selamlaşma...
(sağdan 4.kız benim)


**********************************
Zeynep merhabalar.

Seni hatırlamaz olurmuyum elbette hatırladım. Dün facebooktan seni kabul ederken acaba o mu? değilmi? diye oldukça tereddüt yaşadım . o nedenle de cevap yazmamıştım ama bugün tam olarak emin oldum.

 Sen bizim sınıfın en en en en ve de en zeki ve çalışkan kişisiydin.
 Rahmetli kenan hocamızında göz bebeğiydin tabiki. seni hep kıskanırdık hatta:)
 Ben bana ulaşan bütün arkadaşlarıma da hep seni sormuş fakat sana bir türlü ulaşamamıştım.Zaten bizim sınıftan bir seni, barışı, mehmetaliyi, sireli, ömeri, faruğu ve aşkını hatırlıyorum diğer arkadaşlarımın ismini bile unuttum inan..( Dikkat edersen o kadar kişi arasında da tek bayan hatırladığım sensin:) )
 İnan senin beni bulmana çok sevindim. Umarım iyisindir. Ben ankarada görev yapıyorum . Babamlar halen istanbulda yaşasa da tatilden tatile kısıtlı gelebiliyorum. İlkokul son sınıfta üsküdara oradan da karşı tarafta küçükçekmecede olan cennet mahallesine taşındık. Babamlar halen orada. liseden sonra hava harp okulu derken istanbuldan bir çıktım tam çıktım.

 Ama çengelköyü ve hatıralarımı hiç ama hiç unutmadım. Hatta istanbula her gelişimde ilk ayak bastığım yer çınaraltı olur orada bir kahve içmeden babamlara bile gitmem ...
Neyse lafı çok uzatmayayım ama seni gördüğüme inan çok sevindim..

  Umarım ankarada veya istanbulda en kısa zamanda görüşür bol bol konuşuruz. Normalde çeneli biri hiç değilim ama insan onca yıldan sonra gerçek arkadaşlarını görünce böyle oluyor demekki.. Neyse en kısa zamanda görüşmek dileğiyle arkadaşım..
..
 
 



smilefrowntonguegringaspwink 
grumpyunsurecrykikiglassessunglassesheart
devilangelsquintconfusedupsetcolonthree 
 
 


 

Hiç yorum yok: